2014. április 18., péntek

Kellemes ünnepet!



Minden gyereknek nagyon jó, kellemes tavaszi szünetet kívánunk! Pihenjetek és játszatok sokat! Reméljük mindenkihez ellátogat a Nyuszi! A lányoknak kívánunk sok locsolót, a fiúknak pedig szép időt a locsoláshoz! Segítségül néhány locsolóvers, válogassatok belőlük, ne mindig csak azt mondjátok, hogy "Zöld erdőben jártam.."!
 

Húsvét hétfő reggelén
kis bokrétát szedtem,
tarka-barka virágokról
illatot gyűjtöttem.

Bezártam egy szelencébe,
repültem is hozzád,
hogy illatos harmatvízzel
megmosdassam orcád.

Szabad-e locsolni?
 
 
Hajnali harmatban,
Selyemfüves réten,
Ezer virág friss illatát
Kalapomba mértem.
Rozmaringos hintón
Repültem idáig,
Kék nefelejcs, tulipános,
Takaros házig.
Van ennek a háznak
Olyan virágszála,
Kinek harmat rózsavíztől
Kivirul orcája. 
 
 
Kellemes és boldog
Ünnepet kívánok
Öntözködni jöttem,
Hol vannak a lányok? 
Rózsavizet hoztam,
Csak nem féltek tőle?
Gyertek hát közelebb
Hadd adjak belőle!
 
 
Húsvét hétfő reggelén
bátran ideállok,
gyertek elő -hadd öntözzek-
gyönyörűszép lányok!
Jó illatú, egészséges
lesz, akinél járok,
cserébe a locsolásért
piros tojást várok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.