2013. március 28., csütörtök

Kellemes ünnepeket!



Minden diáknak nagyon jó, tartalmas, kellemes tavaszi szünetet kívánunk! Pihenjetek és játszatok sokat! Reméljük mindenkihez elmegy a Nyuszi ,ajándékokkal megrakodva. A lányoknak kívánunk sok locsolót, a fiúknak pedig szép időt a locsoláshoz. Segítségül íme néhány locsolóvers, válogassatok belőlük!


Húsvét másodnapján régi szokás szerint,
fogadják szívesen az öntöző legényt!
Én még a legénységhez, igaz, kicsi vagyok,
de azért öntöző legénynek mégiscsak felcsapok.
Esztendő ilyenkor megintcsak itt vagyok,
ha e locsolásért piros tojást kapok.


Van-e kislány itt a háznál?
Jó reggelt kívánok!
Megöntözném rózsavízzel,
mint a kis virágot!
Olyan szépek lesznek tőle,
mint a kis tündérek,
de ha lehet, cserébe egy
piros tojást kérek! 


Messze földön jártam
szép harmatos reggel,
aranytündér kútvizéből
vizet merítettem.
Aranytündér kútvizével
öntözgetni járok,
olyan szagos, mint a rózsa,
gyertek ide, lányok! 


Húsvét hétfő reggelén
bátran ideállok,
Gyertek elő ,hadd öntözzek,
gyönyörűszép lányok!
Jó illatú, egészséges
lesz, akinél járok,
cserébe a locsolásért
piros tojást várok.
  

(Nem akarok ünneprontó lenni, de emlékeztetek mindenkit, hogy a tavaszi szünet nagyon hamar véget ér, április 3-án, szerdán reggel újra várunk benneteket az iskolában.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.