2023. június 14., szerda

Badacsonyi kirándulás

A mai napon útra kelt iskolánk apraja-nagyja, gyerekek, pedagógusok, szülők, nagyszülők, testvérek, hogy meghódítsuk a Badacsonyt. Csaknem 50 fős csapatunk busszal utazott Fonyódra.
Míg a hajóra vártunk, megreggeliztünk. Hogy biztosan mindenki jóllakjon, arról Kecskés Norbert gondoskodott ismét. Több kalácsot is sütött, nehogy valakinek ne jusson. Jutott is, nagyon finom volt, köszönjük Norbi bácsi! Reggeli után egy rövid, érdekes előadást hallgattunk meg a Balatonról, a Badacsonyról.
Aztán hajóra szálltunk,és irány Badacsony! A kikötőt elhagyva nem a hegyre indulunk, hanem egy parkolóba, ahonnan mégiscsak elindultunk a hegyre, de nem gyalog, hanem egy kisvonattal. Nagyon jó választás volt ez. A csaknem egy órás út alatt körbejártuk a hegyet, a környéket és közben a vezető elmondta merre járunk, mit látunk, mesélt sok érdekességet a környékről.
Az úton megéheztünk, ezért miután leszálltunk a vonatról ebédelni mentünk, aztán vissza Fonyódra. Ott még volt idő egy kis játékra, sétára a mólón. Úgy gondoljuk, mindenki jól érezte magát, kellemesen elfáradtunk.
Köszönjük a szervezést Kis Anitának, az anyagi támogatást a Szülői Munkaközösségnek, és a jó hangulatot minden résztvevőnek!

Reggeli a kikötőben

Úton (inkább vízen)

A fonyódi mólón

Lányok a parton

Még egy kis játék mielőtt buszra szállunk

A kiránduláson készült fotókat megnézhetik, ha ide kattintanak, illetve megtalálhatják a Képgalériában.