2016. június 27., hétfő

Nyuszis foglalkozások a II. félévben

Artúr nyuszi

A Kaposvári Egyetem Gyógypedagógiai Intézete a mi iskolánkat is beválasztotta a főiskolai hallgatóik  nyuszival asszisztált foglalkozás-sorozatára. Az Egyetem társállat-terápiás szakember képzésének folytatása volt ez a 24 alkalomból álló szakkörszerű munka. Csupán négy kisdiák vehetett részt a hétfő-csütörtöki reggeli találkozásokon a két hallgatóval és a nyúllal. A többi kisgyerek is szeretett volna, de a program most csak ennyi bevont gyermek részvételét engedte.
Beszélgettek, játszottak, rajzoltak, mozogtak, türelmük és szociális érzékenységük fejlődött a tanulóinknak. A szülők pozitívan álltak a lehetőséghez; a hallgatókkal az előre megbeszélt időpontokban tartották a kapcsolatot. A reggeli munkát videóra rögzítette Saci és Zsófi "kistanító" néni, melyet a hallgatók a többi iskolában folyó munkával össze tudtak hasonlítani, hiszen az azonos metodikával működő sorozatos foglalkozás még elemzést és utómunkákat is követelt a főiskolás lányoktól és a Kaposvári Egyetem oktatóitól, kutatóitól.
A nyúl-asszisztált programról 2016. június 22-én egy kiskonferencián vitatták meg az Egyetem oktatói és hallgatói, valamint a bevont iskolák pedagógusai a tapasztalataikat.

Márk, Lina, Bogi és Gergő

Zsófi és Saci főiskolai hallgatók a gyerekekkel

Molnárné B. Melinda tanítónk előadása

Iskolánk szívesen fogadta a nyúl-asszisztált programot, várjuk a folytatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.